یادداشت محمدمهدی نوری پور پیرامون اقدام تروریستی کرمان و تحرکات دشمنان صهیونیستی و آمریکایی

انتقام سخت

چرا ایران از دشمنان انتقام سخت نمی گیرد؟

چرا ایران از دشمنان انتقام سخت نمی گیرد؟ جمهوری اسلامی ایران ترامپ را هم بکشد، نه جبران خون حاج قاسم میشود و نه شهدای عزیز دیگرمان! ما دو هدف مهم داریم. اول اخراج آمریکا از منطقه و دوم سپردن سرنوشت سرزمین فلسطین به مردم آن(نابودی رژیم جعلی صهیونیستی).


جمهوری اسلامی پشت مرزهای فلسطین اشغالی است، از چند جهت اسرائیل را محاصره کرده. ایران تنها کشوری است که روزانه بر سر آمریکا و اسرائیل میکوبد و آنها هیچ کاری نمیتوانند بکنند و خیلی بزدلانه فقط تحریم و ترور می کنند! ایران هدف‌های بزرگتری از زدن چند سرباز اسرائیلی ناچیز در سر می‌پروراند، و برای رسیدن به آن اهداف بزرگ خود را چندان معطل خواسته های کوچک نمی کند.

چرا ایران وارد جنگ مستقیم با اسرائیل نمی شود؟

اسرائیل حقیر هم که با کلی تبلیغات، ارتش خود را به عنوان یکی از قوی ترین ارتش های دنیا معرفی کرده بود، چند ماه است که از پس یک گروه چریکی به اسم حماس بر نمی آید و آبرویش در دنیا رفته. بنابراین با ترور شهید سید رضی موسوی و اقدامات مشابه در صدد این است که یک ارتش معتبر را به عنوان حریف خود در جنگ معرفی کند تا شاید بتواند اعتبار از دست رفته اش را برگرداند و وارد شدن ایران در جنگ مستقیم یک اشتباه بزرگ است.

داعش و انتقام از قبل گرفته شده

داعش هم که تکلیفش مشخص است. سردار قبل از شهادت نسخه‌اش را پیچید. الان هم به هیچ وجه نمی توانند با حمایت های مالی ارباب هایشان، جبران خسارت کنند.

برای انتقام سخت چه باید کرد؟

هم اکنون وظیفه هر یک از ما که در غم شهادت هم وطنان عزیزمان خواستار انتقام سخت هستیم این است که دست در دست هم و با جهاد تبیین و تقویت و به بار آوردن سربازان منتقم در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، علمی و نظامی به قول رهبری عزیز، دشمنان را آماج سرکوب و مجازات عادلانه قرار دهیم.

به قلم محمدمهدی نوری پور – ۱۵ دی ۱۴۰۲

پایان/

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید