دیدار نمایندگان تشکل های دانش آموزی با مدیرکل آموزش و پرورش فارس به مناسبت روز دانش آموز

دیدار نمایندگان تشکل های دانش آموزی با مدیرکل آموزش و پرورش فارس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محمدمهدی نوری پور، روز پنج شنبه ۱۳ آبان ماه، دکتر فرهاد اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش فارس به مناسبت روز دانش آموز با نمایندگان تشکل های دانش آموزی استان دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای نشست، رئیس مجمع دانش آموزی کشور با بیان اینکه تسخیر سفارت آمریکا در تهران یک حرکت دفاعی، به موقع و منطقی بود گفت: دشمنان ملت ایران به دنبال تحقق اهدافی بودند که به لطف خدا در عرصه ی گسترده جهانی تحقق پیدا نکرده است و پیدا نخواهد کرد.

محمدمهدی نوری پور با اشاره به توسعه گسترش یافته در جهان، بیان کرد: توسعه ای که امروزه در سطح جهان شایع شده از جنس توسعه ی غربی است و این توسعه غربی مبنای برنامه ریزی بیشتر کشورها و تا حدودی کشور اسلامی و انقلابی ما است.

وی افزود: دلیل آن این است که کسی الگوی عملی و مناسب درست نکرده است. آیا گناه این به گردن پژوهشگران است تا مجریان؟

دیدار نمایندگان تشکل های دانش آموزی با مدیرکل آموزش و پرورش فارس

عضو هیات امنای سازمان دانش آموزی در رابطه با بازمهندسی تشکیلات پیشتازان این سازمان گفت: این بازمهندسی با محوریت فرهنگ ایرانی اسلامی انجام شده است و در آن از شخصیت های معاصری همچون شهید سلیمانی بهره گرفته شده است.

نوری پور در زمینه برنامه های فرهنگی گفت: پر کردن گسستگی های فرهنگی واقعیتی ضروری و فوری در امر ثبات و توسعه ی فرهنگی است.

او ادامه داد: مردم باید بتوانند با ارزش ها و سیاست هایی که از سمت سازمان های مسلط بر فرهنگ برنامه ریزی می شود، این همانی کنند و گر نه بر اساس فرهنگ القا شده از سمت غرب رفتار خواهند کرد.

رئیس مجمع دانش آموزی کشور لازمه ی حرکت فرهنگ عمومی به سمت ارزش های راستین و انقلابی را توانمند کردن آموزش و پرورش دانست و گفت: کلید تشکیل هویت فرهنگی ایرانی اسلامی، دانش آموزان و دانشجویان هستند.

محمدمهدی نوری پور از مدیرکل آموزش و پرورش فارس خواست تا با تشکیل کارگروه ویژه از نمایندگان تشکل های دانش آموزی، نتایج تصمیمات و تحقیقات این گروه را در برنامه ریزی ها استفاده کنند.

پایان خبر/

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید