دیدار رؤسای تشکل های دانش آموزی با دکتر ایمانیه استاندار فارس

نوری پور در دیدار با استاندار فارس: همه دستگاه ها باید برای اعتلای فرهنگی تلاش کنند/ اگر آسیب ها و مشکلات حل نشده اند، دلیل بر این است که از طرفیت های آموزش و پرورش به درستی استفاده نکرده ایم.

دیدار محمدمهدی نوری پور و دانش آموزان با استاندار فارس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محمدمهدی نوری پور، رئیس مجمع دانش آموزی کشور در دیدار با استاندار فارس گفت: امروز نیز مانند گذشته دانش آموزان پرچمداران مبارزه با استکبار هستند و با رهنمود های مقام معظم رهبری آینده کشور را به خوبی شکل خواهند داد.

محمدمهدی نوری پور افزود: رویدادهای اجتماعی نشان دهنده این است که فرهنگ، ارزش ها و سیاست های یک جامعه با القای آن ها به دانش آموزان و نسل جوان شروع می شود و باعث تغییر فرهنگ و نگرش می شود.

وی با بیان اینکه برای تربیت و هدایت صحیح دانش آموزان پای کار بودن همه دستگاه ها مورد توجه است گفت: تغییرات و حل معضلات با تعاملات سازنده آموزش و پرورش با سایر نهادها اتفاق می افتد که بخش مهمی از آن مربوط به شورای آموزش و پرورش استان است.

دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس
دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس

نوری پور درباره استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش و دانش آموزان گفت: اگر به دنبال حل آسیب ها و مشکلات هستیم و در این بخش موفق نشده ایم، باید بدانیم که از ظرفیت های آموزش و پرورش و دانش آموزان به درستی استفاده نکرده ایم.

محمدمهدی نوری پور خطاب به استاندار فارس گفت: ما در مجمع سازمان دانش آموزی به دنبال همگانی کردن گفتمان ها و تعاملات دانش آموزی به صورت سراسری هستیم.

او افزود: در این راستا، قصد داریم سامانه سیما (سامانه یکپارچه مجامع اعضا) را طراحی و پیاده سازی کنیم که در این زمینه حمایت جنابعالی و مسئولین آموزش و پرورش مورد نیاز است.

عضو هیأت امنای سازمان دانش آموزی در مورد روابط بین نمایندگان دانش آموزان و مسئولین گفت: مطالبات نمایندگان دانش آموزان از این جهت که به صورت مستقیم با موضوعات دانش آموزان رویارو هستند بسیار ارزشمند و تأثیرگذار می باشد و می طلبد که در تصمیم گیری ها مورد توجه قرار گیرند.

گفتنی است این نشست صبح روز جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در محل دفتر استاندار فارس و با حضور رؤسای تشکل های مختلف دانش آموزی استان برگزار شد.

پایان خبر/

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید