نوری پور در دیدار با استاندار فارس:
تربیت اصولی دانش آموزان، نقش موثری در رشد و توسعه کشور دارد
Ostandari4_nooripour
دیدار نمایندگان دانش آموزان با استاندار فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس و مدیر سازمان دانش آموزی فارس به همراه رئیس مجمع دانش آموزی کشور و نمایندگان مجلس دانش آموزی فارس با استاندار فارس دیدار کردند.

محمد مهدی نوری پور، رئیس مجمع اعضاء کشور و مشاور وزیر آموزش و پرورش در هئیت امنای سازمان دانش‌آموزی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه جامعه دانش‌آموزی یکی از مهمترین جوامع در کشور ما است و تربیت اصولی آنان می‌تواند نقش موثری در رشد و توسعه کشور داشته باشد استفاده از دانش‌آموزان به عنوان نیروی انسانی پویا و فعال و واگذاری فعالیت‌ها به دانش‌آموزان در این چنین فضایی را مثبت ارزیابی کرد و خواستار تعامل بیشتر استانداری با دانش‌آموزان شد.

Ostandari5_nooripour
دیدار نمایندگان دانش آموزان با استاندار فارس

استاندار فارس گفت‌وگو را حلقه‌ی مفقوده، تمام محافل سیاسی،اجتماعی و فرهنگی ما دانست و افزود: ما باید گفت‌وگو و تحمل ایده یکدیگر را به افراد بیاموزیم و ما هنوز مسوولیت‌پذیری اجتماعی‌مان به حد اعلا نرسیده چرا که اگر بود، در درگیری‌ها افراد به یکدیگر برای تخریب اموال عمومی که امکانات شهری است کمک نمی‌کردند.

استاندار فارس در دیدار با نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی فارس، به منظور استفاده از نظرات دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور در تصمیم‌سازی‌های بومی، آنان را به عنوان مشاور فرمانداران در شهرستان‌های فارس منصوب کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید